Edukacinė sveikatinimo išvyka 2020

2020 spalio 15 21:29

Šių metų tradicinė bendruomenės stiprinimo išvyka buvo organizuojama atsižvelgiant į visus keliamus saugumo reikalavimus, sąlygotus COVID-19 situacijos šalyje. Reikalavimų laikymąsis neatėmė geros nuotaikos ir neturėjo įtakos kelioninei nuotaikai.

Kelionė į Druskininkus suteikė atgaivą akims ir sielai bei galimybę pasigrožėti pietine Lietuvos dalimi.

Kelionės metu sužinojome pažintinių objektų istoriją. Kadangi iš Vilniaus išvykome ankstyvą rytmetį, pusryčiauti sustojome  prie Glėbo ežero. Čia džiaugėmės rudenėjančia gamta, iškylavome, bendravome, netgi baravykų radome…
Perlojoje aplankėme Vytauto Didžiojo paminklą, sužinojome miestelio istoriją.

Aplankėme Merkinės piliakalnį, pasigėrėjome iš įspūdingo apžvalgos bokšto atsiveriančiais vaizdais.
Merkinėje mus labai šiltai sutiko Merkinės piramidės kūrėjas ir vystytojas Povilas. Šios svetingo objekto šeimininkas daug ir nuoširdžiai pasakojo apie stebuklino objekto poveikį ir paskirtį. Čia norėjose pabūti kuo ilgiau, – godžiai mėgavomės tvyrančia ramybe ir tikėjimo dvasia. Susiruošus keliauti toliau, mūsų laukė nelabai maloni staigmena,- mūsų autobusas beviltiškai įstrigo smėlyje vidury miško… Po pusvalandžio pastangų, sumanumo ir bendruomeniško sutelktumo mums pavyko susidoroti su šiuo iššūkiu. Miške nuaidėjo džiaugsmingi pergalės šūksniai.

Pakilios nuotaikos nuvykome į Grūto parką, kur turėjome galimybę prisiliesti prie kaidaise mus supusios aplinkos, perkelti savo mintis į praeitą amžių, atgaivinti prisiminimus.

Įspūdžiais turtingą dieną vainikavo kelionė Lynų taku, pasivaikščiojimas po Druskininkus su galimybe paragauti mineralinio vandens.

Veikla pagal Nevyriausybinių organizacijų ir bendruomeninės veiklos stiprinimo 2020 metų veiksmų plano įgyvendinimo 1.1.5. priemonę „Remti bendruomeninę veiklą savivaldybėse